środa, 1 lipca 2015

Mario Luigi - Biostymulator wzrostu włosów.

Ze wzrostem włosów jakoś nigdy nie miałam problemów.Rosną mi jak szalone.Jest to nawet nieco kłopotliwe biorąc pod uwage fakt,że farbuję wlosy i zaraz widać mi odrost.
Od dłuższego czasu borykam sie jednak z problemem wypadania wlosów.Zaczęło się chyba rok temu po porodzie, chwilami bywało lepiej,ale włosy wciąż wypadają w  dużych ilościach.

Natrafiłam na preparat do włosów Mario Luigi z nadzieją ,że pomoże zlikwidować problem.






Od producenta:

MARIO LUIGI to preparat wyprodukowany według receptury łączącą wiedzę zielarską z najnowszymi osiągnięciami biotechnologii i inżynierii kosmetycznej.
Zawierapołączenie aż 16 aktywnych wyciągów roslinnych, związków organicznych,witamin, które zapobiegają wypadaniu włosów, stymulują ich wzrost, przywracają naturalny wygląd włosom słabym i zniszczonym.


BIOSTYMULATOR Mario Luigi - przeznaczony jest do każdego typu włosów. Włosy cienkie i delikatne stają się grubsze i gęstsze, włosy długie zyskują objętość i wzmocnienie. Preparat odbudowuje włosy zniszczone po zabiegach kosmetycznych. Regularne stosowanie kosmetyku w pełni zregeneruje włosy oraz zapewni im jedwabistą gładkość, połysk i zdrowy wygląd. Preparat dostępny jest buteleczkach po 100 ml. Przy codziennej kuracji wystarczy na ok.3-4 tygodnie.


SKŁAD:
woda, ekstrakty roślinne: brazylijski żeń-szeń, eleuterokok kolczasty, kłącze perzu, skrzyp polny, pokrzywa, czarna rzepa, łopian większy, przestęp biały, brzoza, prowitamina b5, glikol propylenowy, trilaureth-4 phosphate, lecytyna, kreatyna, jedwab saccharomyces cerevisiae extract, dmdm hydantoin, methylisothiazolinone, methylchloroisothiazolinone.



Moja opinia:

Z opisu produktu wydawałoby się,że preparat stworzony jest dla mnie.
Niestety , ale po 2 miesiącach stosowania nie zauważyłam widocznych efektów.Włosy zawsze rosły więc, to nie jego zasługa.Jak wypadały tak nadal wypadają.
Producent zaleca codzienne stosowanie.Ja stosowałam zawsze po umyciu głowy , na wilgotną skórę, gdyż jakoś nie wyobrażam sobie stosowanie takich preparatów na zanieczyszczoną skórę głowy.
Produkt u mnie okazal sie nieskuteczny.Nie skreślam go jednak, zamierzam nadal stosować.Być może potrzeba więcej czasu, aby zauważyć widoczne efekty?

Produkt można kupić tutaj w cenie 23,90 zł.Być może u Was lepiej się sprawdzi :)


pozdrawiam wakacyjnie,







3 komentarze:

  1. Szkoda, że się nie sprawdził

    OdpowiedzUsuń
  2. próbowałam już siemię lniane i jantara..to chętnie spróbuje i tego:)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Trafiłam na twojego bloga przez przypadek, ale wiem, że zostanę tu dłużej :) Dajesz świetne rady i piszesz ciekawie :)
    Ja dopiero zaczynam :) Zapraszam do siebie :)
    http://jestem-madana.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziekuję za pozostawiony komentarz.Każdy z nich sprawia mi radość i motywuje do dalszego działania :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...