czwartek, 30 kwietnia 2015

Coś do makijażu oka- nowe nabytki: Paleta cieni Zoeva "Naturally Yours" oraz Meke-up Revolution "Avesome Metals eyeshadow"

Nic tak nie cieszy jak paczka z samego rana ,a w niej dwa upragnione kosmetyki.
Mój kufer kosmetyczny powiększył się dziś o dwa nowe nabytki.Kosmetyki ,które od dawna chciałam sobie kupić.W końcu udało się!Są już moją własnością :)

O palecie Zoeva "Naturally Yours" marzyłam od dawna..Zachęcona pozytywnymi opiniami na jej temat i bardzo przystępną ceną skusiłam się na jej zakup.Kosztowała mnie 71,90 zł
Uwielbiam cienie i mam ich w swoich zasobach najwięcej w porównaniu do innych kosmetyków z kolorówki.To chyba taki mój nałóg :)
Szybciutko pstryknęłam kilka fotek temu cudeńku :)






Drugim nabytkiem jest Make-up Revolution - cień metaliczny w odcieniu  "Rose Gold"
Wychwalany prze blogerki i vlogerki.Zobaczymy jak się sprawdzi u mnie.Długo na niego polowałam, bo zawsze były braki w magazynach :)Aż w końcu dorwałam  go w Minti Shop :)
Kosztował mnie 20 zł.






Znacie, używacie te cienie?Co o nich sądzicie?

A tak zupełnie z innej beczki.Czy robiłyście sobie kiedyś peeling kawitacyjny ? Myślę o tym od dłuższego czasu ,ale nie wiem czy rzeczywiście daje on efekty.Mam dużo zaskórników z którymi nie mogę sobie poradzić.Jak myślicie, czy taki zabieg sprawdzi się u mnie?

miłego dnia,


agnesss25

7 komentarzy:

  1. Świetna jest ta paletka :) Bardzo ładne odcienie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Paleta prezentuje się bardzo ciekawie :) Już nie pamiętam kiedy sobie od tak zrobiłam makijaż oka - tylko tusz do rzęs w ostatnim czasie...

    OdpowiedzUsuń
  3. Na tą paletkę już jakiś czas choruję, w końcu będzie moja. Pozdrawiam i zapraszam do mnie na bloga.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wyglądają fajne..może się skuszę
    :D

    OdpowiedzUsuń

Dziekuję za pozostawiony komentarz.Każdy z nich sprawia mi radość i motywuje do dalszego działania :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...